Smitefire logo

Join the leading SMITE community.
Create and share God Guides and Builds.

Create an MFN Account


Or

ThePerfectPrism's Blog
Blog Posts: 62     Views: 55034     Comments: 523
ThePerfectPrism
Show From:
Smite
Off Topic
February 05, 2019
+Rep | Report
ama  |  aphro  |  athena  |  cerb  |  guan  |  hera  |  matches
So, while recently there has been a thread with our worst matches in the past few weeks, I decided to make this blog post about the best matches I've had since I've started to play SMITE again. With that said, LET'S JUST JUMP INTO IT!

10/2/20 as Cerberus on Arena - I really want to understand what happened in this match. I solo'd the enemy Ullr, I did tremendous amount of damage and, while I think this is the most important part for you to really get the image, it was my first game as this god.

Also, the enemy Amaterasu was dumb but quite annoying with her Hastaned Katana + crit combo, Fenrir was one of those " Fenrir For Life Brah" types of Fenrir, but I still did amazingly well. Also, my interior support wanted to commit suicide, but I left Hera to die whenever I could've saved her, cuz I was gonna play Janus and she autolocked Hera. I was mad.


8/2/8 as Hera on Conquest - I mean, the score doesn't look like much, but my Aphrodite, IceBolt23, was actually playing with my …
Read More
January 28, 2019

A Question of Importance

Views: 865 ThePerfectPrism
+Rep | Report
guides  |  HaveFaith  |  pris  |  prism  |  update
To keep it short: Which of my guides should I update, discount Athena (Gimmie 3 of them) and tell me which of the following gods I should make a guide on:
Khepri
Geb
Isis
Scylla


I'm actually back, baby.

Read More
October 31, 2018

Oh Hi Y'all

Views: 433 ThePerfectPrism
+Rep | Report
 |  alive  |  college  |  well  |  yay
OMG I'VE MISSED YOU GUYS SOOOOOO MUCH!
(Then why didn't you stay on the site/came back earlier you fake f*ck)
Well... School! As msot of you probably know, I'm in my senior year here in Brazil, therefore I've been stressed by multiple assignments, and since my class is a artsy one, most of them were theatrical presentations, which took up pretty much all of my time rehearsing!

So a few things that happened since my last update (******* it has been that long huh)

1. I've went to my first cocnert EVER!!! AND IT WAS HALSEY'S!!!! If you know me you know I'm a Halsey stan and omg hearing her sing live just made me feel like I was in heaven for 2 hours straight!
2. I've broken up with my boyfriend! Because he was a fake f*ck and tried to guilt trip me into thinking he wasn't good enough for me so I would break up with him so he wouldn't have to deal with the burden that is breaking up!
3. GameGeek came over here and... well... The day he landed, 3-4 hours later, my grandfather died. This w…
Read More
May 04, 2018

Life update!

Views: 1129 ThePerfectPrism
Hi

It's Prism

Just wanna say I'm NOT SINGLE ANYMORE PEOPLE

AFTER YEARS OF BEING A SINGLE PRINGLE

I'M TAKEN

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

AND MY BOYFRIEND LOOKS LIKE ZILBY

MY LIFE IS COMPLETE

k love ya'll

Read More
April 07, 2018
+Rep | Report
!!!  |  ...  |  Hi
Hey Peeps! Like I said, I'm here to answer to the questions that were left out/changed for my Community Spotlight Interview! So, here we go! (Also big shoutout to Wayne cuz he separated them for me lol luv u boo)

Partially Answered Questions:
[*] Since you haven't really been playing much lately, how familiar are you with the newer gods (e.g. Cu Chulainn, Da Ji, Discordia, Achilles), and what do you think about their designs/kits?
Spoiler: Click to view

Read More
1 2 3 4 5 6 7 8 10 13 >>